اخبار, دسته‌بندی نشده, شرکت, صندوق

دکتر وجودی: منافع همکاری شرکت‌های همگروه به بازنشستگان می‌رسد

مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران امروز ۲۱ آذر در جلسه امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت بین المللی فولاد تجارت دالاهو گفت: با توجه به بیانات مقام عالی وزارت کار شرکت‌های هم‌گروه باید با هم کار کنند چرا که همکاری شرکت‌های هم‌گروه باعث می‌شود عواید آن به صندوق و ۸۷ هزار بازنشسته خواهد رسید.

به گزارش مرکز روابط عمومی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، دکتر حسین وجودی در این جلسه  با اشاره به شرایط شرکت در سال گذشته و ورود تیم جدید اظهار کرد: به شرکتی وارد شدیم که بزرگترین پرونده حقوقی صندوق در آن سنواتی شده بود.علی‌رغم تلاش‌ها هیچ عوایدی حاصل نشده بود که در ابتدا بخش حقوقی پیگیر مطالبات اجرایی شد.

وی افزود: برخی از مطالبات شرکت بعد از سال‌ها به نتیجه رسیده است و همچنین در راستای پرونده امیرمنصور آریا با مدیران بانک ملی و سازمان جمع‌آوری و اموال تملیکی برگزار کردیم تا بتوانیم بخشی از چندهزار میلیارد تومان مطالبه شرکت را پیگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران همچنین درباره فعالیت‌های حوزه بازرگانی شرکت گفت: زمانی که شرکت را تحویل گرفتیم فعالیت در این بخش وجود نداشت اما اکنون میزان فعالیت این حوزه به ۱۵۰۰ تن رسیده است که امید داریم با همکاری با شرکت دالاهو فعالیت بازرگانی نیز بیشتر از گذشته شود.

نوشته های مشابه