اخبار, شرکت

وضعیت شرکت به روایت قدیمی ترین کارگر مرکز خدمات تولید؛ برش های ماهانه به 1500 تن رسیده است

قدیمی ترین کارگر مرکز خدمات تولید شرکت خدمات عمومی فولاد ایران 28 سال سابقه فعالیت در این شرکت را دارد و در این مدت تغییر 19 مدیرعامل را به چشم خود دیده است.

«محمدعلی حیدری» در گفت  وگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران گفت: 28 سال است در این شرکت کار می کنم و از 18 خرداد 1372 وارد شرکت شده و پدرم نیز از پرسنل همین شرکت بود که بازنشسته شد.

وی درباره تاریخچه شرکت خاطرنشان کرد: «شرکت در ابتدا واقع در میدان استاندارد کرج بود و بعد به شهریار انتقال یافت اما تا آمدیم سالن شرکت را در شهریار راه اندازی کنیم، به شور آباد منتقل شدیم.

حیدری افزود: «در شورآباد هم از اول پایه گذاری این مرکز حضور داشته ام و یک مترو نیم فقط خاک ریختیم تا سطح زمین را بالاتر بیاوریم و بتوانیم دستگاهها را مستقر کنیم. البته 2 دستگاه ضخیم بر و میان بر را در کرج داشتیم که آنها را بازسازی کرده و از کرج به اینجا انتقال دادیم و بقیه دستگاهها را بعد از سال 85 خریداری کردیم.»

وی درباره وضعیت کاری شرکت در گذشته و امروز تصریح کرد: «وضعیت کار شرکت تا سال 91 بسیار عالی بود اما از سال 91 تا سال 93 وضعیت خوبی نداشتیم که باز الحمدالله بهتر شد ، هرچند که نوسان زیادی داشتیم و من این نوزدهمین مدیرعامل است که دارم در این شرکت می بینم.قدیمی ترین کارگر شرکت درباره وضعیت یکسال اخیر در مقایسه با 2 سال گذشته نیز تصریح می کند که الان وضعیت نسبت به سال قبل و سال قبل ترش از هر لحاظی که حساب کنید بهتر شده است.به نظر من همین که در این یکسال دارند از بالا (مدیریت) بچه های پایین ( مرکز خدمات) را حمایت می کنند خوب است و خیلی برای یک کارگر ارزش دارد  که قدر کارش شناخته شود».

وی در ادامه تاکید کرد: «مدیر عاملی که بالا نشسته نباید به من ِکارگر که پایین دستم بی توجه باشد.مدیرعامل خوب کسی است که به کارگرش سر بزند و به او امید بدهد.مدیرعاملی که درد کارگر را درک نکند و داخل دفترش بنشیند و بگوید کارگر دارد کار می کند ، کارگرش امیدش را از دست می دهد اما مدیرعاملی که کنار کارگر است و کارگرش او را در کنار خودش احساس می کند، قطعا مدیرعامل موفقی خواهد بود. حیدری در پایان درباره وضعیت فنی شرکت می گوید:  در 2 سال گذشته شرایط به گونه ای بود که در ماه 1000 تن هم برش ورق نداشتیم و همیشه بین 200 تا 400 تن برش انجام می شد ولی الحمدالله ماه قبل و دو ماه قبل نیز هر ماه تا 1500 تن هم برش داشته ایم. این حجم از بار را که من ِ کارگر نمی روم بیاورم بلکه این مدیریت است که دارد این زحمت را می کشد و چرخ کارخانه می چرخاند».

نوشته های مشابه