اخبار, شرکت, صندوق

تاکید بر همکاری شرکت خدمات عمومی فولاد ایران با شرکت های تابعه صندوق فولاد

معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق فولاد تاکید کرد: شرکت خدمات عمومی فولاد ایران این ظرفیت را دارد تا با توجه به تجربه و ماموریت خود در امور بازرگانی برای فروش بخشی از محصولات شرکت های سنگ آهن مرکزی،زغالسنگ کرمان و معادن اسفندقه اقدام نماید

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، پیمان نوشادی، معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق فولاد در جلسه بررسی عملکرد بودجه شش ماهه شرکت خدمات عمومی فولاد ایران گفت: شرکت خدمات عمومی فولاد ایران به رغم گذشته درخشان خود در چند سال گذشته و به دلیل برخی سیاستگذاری های نادرست دچار وضعیت نابسامانی شد. ما در معاونت اقتصادی و برنامه ریزی از هر گونه برنامه ای با هدف سودآور شدن شرکت حمایت می کنیم اما در عین حال پیگیر اصلاح فرآیندها و برنامه‌های شرکت نیز هستیم.

نوشادی گفت: یکی از اهداف ما همکاری شرکت های تابعه صندوق با یکدیگر است. به عنوان مثال شرکت خدمات عمومی فولاد ایران این ظرفیت را دارد تا با توجه به تجربه و ماموریت خود در امور بازرگانی برای فروش بخشی از محصولات شرکت های سنگ آهن مرکزی،زغالسنگ کرمان و معادن اسفندقه اقدام نماید که این موضوع با همکاری و تعامل شرکت های مذکور محقق می شود.

وی با شاره به عملکرد شرکت خدمات عمومی فولاد در شش ماهه نخست سال جاری گفت: از مسئولان این شرکت انتظار داریم در مدت باقیمانده تا پایان سال با همتی مضاعف درآمدهای شرکت را افزایش دهند.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد با تاکید بر لزوم راه اندازی بخش بازرگانی خارجی در شرکت خدمات عمومی فولاد ایران گفت: هر چند تمرکز برای به نتیجه رساندن پرونده‌های حقوقی شرکت مهم است اما این موضوع نباید موجب غافل شدن از سایر اولویت ها و وظایف شرکت باشد.

گفتنی است؛ در این جلسه که سرپرست دفتر بازرسی و مدیر برنامه ریزی و سامانه های اطلاعاتی صندوق بازنشستگی فولاد حضور داشتند، حسین وجودی یزدی، مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران گزارشی از عملکرد شش ماه بودجه این شرکت ارائه داد و این گزارش مورد ارزیابی دقیق مدیران صندوق قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *