اخبار, شرکت, صندوق

مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران: پرونده امیرمنصور آریا مجددا پس از 12 سال به جریان افتاد

مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، امروز ۲۱ آذر در  حاشیه جلسه امضای تفاهم‌نامه با شرکت بین المللی خدمات تجارت فولاد دالاهو در راستای توسعه مناسبات و همکاری های تجاری از طریق خرید و فروش بیست درصد محصولات شرکت های تابعه شرکت دالاهو که توسط شرکت خدمات فولاد ایران و با حضور دکتر پیمان نوشادی، معاونت اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد، گفت: پرونده مطالبات شرکت از گروه ملی صنعتی فولاد ایران، موسوم به پرونده امیرمنصور آریا که بزرگترین پرونده حقوقی صندوق است که دچار سنوات شده پس از ۱۲ سال مجددا به جریان افتاده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، حسین وجودی یزدی،با اشاره به اینکه مطالبه شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در پرونده امیرمنصور آریا چند هزار میلیارد تومان است، اضافه کرد: با حل و فصل این پرونده عواید آن به بازنشستگان محترم فولاد خواهد رسید.

وجودی یزدی همچنین اظهار کرد: شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در پی مبادلات تجاری در اواخر سال نود در پرونده موسوم به گروه امیرمنصور آریا مغموم و مطالبات آن به دلیل اطاله دادرسی و همچنین به دلیل عدم پیگیری مطالبات سنواتی گردیده است. حتی برای ۱.۵ همت آن حکم اجرایی نیز صادر شده اما اراده‌ای در گذشته برای پیگیری آن نبوده است.

وجودی ادامه داد: با توجه به اینکه گروه ملی فولاد هم اکنون در اختیار بانک ملی است رایزنی‌های خود را با این بانک برای احقاق حقوق شرکت خدمات عمومی فولاد آغاز کرده ایم و بحمدالله روند به نتیجه رسیدن پرونده‌های حقوقی شرکت آغاز شده است.

شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در راستای انجام وظایف قانونی و با مساعدت های مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگان فولاد و تلاش‌های بی شائبه تیم مدیریتی این پرونده را مجددا به جریان انداخته است.

بدیهی است وصول مطالبات موسوم کمک به سزایی در ارتقای کمی و کیفی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، موسسه و صندوق را در پی خواهد داشت که نهایتا منجر به بهبود کیفی معیشت بازنشستگان فولاد و توسعه اشتغال پایدار خواهد شد.

گفتنی است، تفاهم نامه همکاری بین شرکت خدمات عمومی فولاد ایران و شرکت بین‌المللی فولاد تجارت دالاهو امروز ۲۱ آذر با حضور دکتر پیمان نوشادی، معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد و دکتر حسین وجودی، مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران و دکتر حسین سلاسل مدیر عامل شرکت بین المللی فولاد تجارت دالاهو امضا شد.

این تفاهم‌نامه در راستای هم افزایی شرکت های زیر مجموعه موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد از طریق توجه به توانمندی‌های حوزه تولید و بازرگانی داخلی و خارجی امضا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *