اخبار, شرکت, صندوق, وزارت کار

معاون وزیر کار: 30 درصد وقت مدیران به حوزه صادرات اختصاص یابد

جلسه کمیته تخصصی روابط اقتصادی خارجی شورای هماهنگی امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باحضور نمایندگان صندوق‌ها و سازمان‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این نشست که مدیر روابط عمومی صندوق فولاد و چندتن از مدیران عامل شرکت‌های تابعه صندوق فولاد، آقایان آشتیانی مدیرعامل شرکت دخانیات، سلاسل مدیرعامل شرکت دالاهو، وجودی یزدی مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد و نوروزی مدیرعامل شرکت ساختمانی کار حضور داشتند.

در این جلسه مهدی صفری معاون اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به اهمیت اقتصاد بین‌الملل گفت: وزارت خارجه آمادگی کامل دارد تا تمام مشکلات شرکت‌های تابعه وزارت کار را در حوزه بین‌الملل که در حیطه مأموریت این وزارتخانه است مرتفع کند.

این دیپلمات کشورمان تأکید کرد: ما از رویکرد صادراتی شرکت‌های ایرانی با هدف تقویت دیپلماسی اقتصادی حمایت می‌کنیم.

 لزوم توجه شرکت‌های تابعه وزارت کار به دیپلماسی اقتصادی

در این نشست همچنین علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت کار نیز در سخنانی بیان کرد: شرکت‌های تابعه وزارت کار باید به صادرات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی مدیران شرکت‌های تابعه وزارت کار را مکلف کرد حداقل 30 درصد زمان کاری خود را به موضوع صادرات اختصاص دهند تا شاهد رشد دیپلماسی اقتصادی کشور باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *