اخبار, شرکت, صندوق

برگزاری پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شرکت های تابعه صندوق فولاد در مشهد مقدس

  پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد در مشهد مقدس به میزبانی شرکت مرآت کیش برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این نشست دو روزه یک کارگاه آموزشی و دو نشست هم اندیشی و تبادل نظر برگزار گردید.

مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در این نشست گفت: صندوق فولاد به عنوان یکی از صندوق های زیرمجموعه وزارت کار در دولت سیزدهم متحول شده است و به رغم همه مشکلات و چالش های صندوق که به عوامل مختلفی نظیر پایین بودن نسبت پشتیبان، ناپایداربودن بودجه، نابسامان بودن شرکت ها، پرونده های حقوقی و… مربوط می شود، بحمدالله شاهد تحول و تغییر رویکردهای صندوق در دوره مدیریت جدید و در اولویت قرار گرفتن همه ظرفیت ها برای تکریم و رضایتمندی بازنشستگان هستیم.

وی، افزایش خدمات درمانی و رفاهی، صفر شدن فرانشیز درمان،  پرداخت معوقات بدون فروش دارایی، اختصاص یارانه سفر را از جمله دستاوردهای صندوق در یک سال گذشته عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد در بخش دیگری از سخنانش، ارتقای سرمایه اجتماعی، افزایش گفتمان و اعتمادسازی فیمابین صندوق و ذی نفعان، هوشمندسازی، شبکه سازی، حمایت، مهارت افزایی و توانمندسازی را رویکردهای روابط عمومی صندوق فولاد عنوان کرد و گفت: راه اندازی تلویزیون اینترنتی، تهیه و تنظیم آیین نامه تکریم بازنشستگان و آغاز پویش کاشت 100 هزار اصله نهال توسط بازنشستگان از جمله اهم اقدامات روابط عمومی صندوق فولاد بوده است.

وی ادامه داد: 140 برنامه عملیاتی موفق در یک سال اخیر در صندوق و شرکت های تابعه انجام شده است

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه و اقدامات خلاقلانه آنان گفت: برنامه عملیاتی موفق در یک سال اخیر در شرکت های تابعه انجام شده است .کمک به تولید ثروت و افزایش خلق درآمد در شرکت ها یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی هاست ضمن اینکه جهت دهی اخبار به انتشار اخبار امیدبخش، نقش فعال در تصمیم سازی بدنه شرکت ها و تغییر رویکرد از تولید خبر به تولید محتوا در قالب یادداشت ها و مقالات از انتظارات ما از روابط عمومی شرکت هاست.

وی افزود: داشتن پیوست رسانه ای برای طرح های شرکت ها از جمله اقداماتی است که روابط عمومی شرکت ها باید در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: برنامه های خاصی در صندوق برای کارگران زحمت کش در بخش های معادن، سنگ آهن و زغالسنگ داریم که با دستورات مدیرعامل صندوق فولاد در حال پیگیری است.

مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد گفت: روابط عمومی، علم و فن و هنر است و می بایست مشکلات و عملکرد صندوق را به افکار عمومی و جامعه ذی نفعان با زبان هنرمندانه و در قالبی صادقانه ارائه نماید.

گفتنی است؛ آقای محی الدینی معاون مرکز روابط عمومی وزارت کار نیز به نمایندگی از آقای رضوی کیا رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کار نیز در این نشست حضور داشت. وی در سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی صندوق فولاد و شرکت ها بر لزوم مساله محوری در اجرای پروژه های خبری زمان بندی شده تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *