اخبار, صندوق

 به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛ مراسم تجلیل از بانوان شرکت خدمات عمومی فولاد ایران برگزار شد

از بانوان شرکت خدمات عمومی فولاد ایران به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن تجلیل شد.


به گزارش مرکز روابط‌عمومی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، در مراسمی که هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد، از بانوان شاغل در مجموعه از سوی مدیرعامل و معاون اداری و منابع انسانی شرکت با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم دکتر حسین وجودی یزدی، مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران با تأکید بر نقش ارزنده بانوان در اجتماع و محیط کار خاطرنشان کرد: حضور بانوان در شرکت به حل مشکلات روحیه پیگیری کارها از سوی بانوان بیشتر به چشم می‌خورد.

وی همچنین با تبریک روز مادر به مادران شاغل در شرکت گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی تمام‌وکمال برای بانوان و مادران ایران اسلامی در زندگی شخصی و اجتماعی به شمار می‌رود.

وجودی یزدی در ادامه با اشاره به آثار مثبت انتشار گزارش عملکرد یک‌ساله اخیر شرکت خدمات عمومی فولاد ایران نزد مدیران صندوق بازنشستگی فولاد و وزارت کار، تعاون و تأمین اجتماعی تأکید کرد: ما اولین شرکتی هستیم که گزارش عملکرد سالانه خود را به‌صورت شفاف و مفصل به صندوق بازنشستگی فولاد ارائه کرده است.

 مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران تصریح کرد: همه این موفقیت‌ها با همکاری و همدلی همکاران شرکت به‌دست‌آمده است و ازاین‌پس باید تلاش خود را برای رشد و توسعه شرکت افزایش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *