دسته‌بندی نشده

ارزیابی مشتریان شرکت از همکاری یکسال گذشته؛ فعال شدن برشکاری در کنار انبارداری پویا در دوره مدیریت جدید

نماینده لجستیک سازه گستر سایپا گفت: همکاری با شرکت خدمات عمومی فولاد ایران را دوباره از سر گرفتیم و در آینده نزدیک این همکاری ها را گسترش خواهیم داد.

مسعود رئوفی نسب در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران ، در ارزیابی از همکاری با مرکز خدمات شرکت خدمات عمومی فولاد ایران اظهار داشت:  با خدمات عمومی فولاد ایران کارمان را دوباره شروع کردیم و قرار است که یک مدل کار دیگری را انجام دهیم به طوری که قبلا یک انبارداری خاص داشتیم و تقریبا جنس‌هایی را که می خواستیم مدتی نگهداری کنیم به این شرکت می بردیم و زیاد تردد و ارتباط نداشتیم ولی در قرارداد جدیدی که بستیم از دوستان کمک گرفتیم و خواستیم انبار پویایی داشته باشیم.

وی افزود: در ادامه هم مسیرمان این است که برش کاری را خیلی فعال‌تر ببینم در کنار انبارداری . الان بخش اعظمی از ورق های سایپا پرس در باقرشهر مصرف می شود را ورود از فولاد مبارکه دادیم به این انبار.

رئوفی نسب خاطرنشان کرد: گلایه‌هایی داشتیم که در زمان مدیریت اسبق بود و سابقه بدی را در آن دوران شاهد بودیم ولی به جز همان مقطع زمانی بقیه دوره ها با خدمات عمومی فولاد خیلی خوب کار کردیم و در دوره جدید هم که همکاری مان عالی است و هیچ گاه با شرکت مشکلی نداشتیم و تنها در دوره مدیریت اسبق خیلی نگاه از بالا به پایئن داشتیم و برخوردهای بسیار بدی داشتند و ما کلی هم بی احترامی تحمل کردیم ولی الان دیگر مثل سابق نیست و همکاری بسیار خوبی داریم.

وی درباره برنامه آینده شرکت سازه گستر سایپا درخصوص توسعه همکاری ها تصریح کرد: حتما همکاری را توسعه خواهیم داد و برنامه آینده مان برش کاری است و چند مدل کار و پروژه را پیش بینی کرده ایم. پروژه اول مان این بود که مدیریت هزینه های لجستیکی را انجام دهیم که در حال انجام است و الان ورق های ایدکو پرس را هم مستقیم به شرکت شما می فرستیم که هزینه حمل بیشتری ندهیم و با رینگ سایپا هم در حال رایزنی هستیم که به همکاری با خدمات عمومی فولاد برگردد هرچند که کار تمام ورق های رینگ سایپا هم قرار است به صورت متمرکز در شورآباد انجام شود. چون تازه کار را دوباره شروع کردیم در حال پایش هستیم و تا دو سه ماه آینده شرایط همکاری مان با دوستان خدمات عمومی فولاد کاملا نسبت به گذشته تفاوت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *